۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

به فرزندان خود بیاموزانیم


یهودیان سراسر جهان، 14 ميلیون نفر
7 ميلیون نفر در آمریکا
6 ميلیون نفر در آسیا
2 ميلیون نفر در اروپا
یکصد هزار نفر در آفریقا




جمع کل مسلمانان در جهان: یک ميلیارد و نیم

یک میلیارد نفر در آسیا و خاور میانه

400 ميلیون نفر درآفریقا

44 ميلیون نفر در اروپا

5 ميلیون نفر در آمریکا

از هر پنج نفرجمعیت روی زمین، یکی مسلمان است

در مقابل هر یک هندو، دو مسلمان قراردارد

درمقابل هر پیرو بودا، دو مسلمان قراردارد

درمقابل هر یهودی 107 مسلمان قراردارد.

با اینهمه 14 ميلیون یهودی از یک میلیارد و نیم مسلمان نیرومند ترند!

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 این موقعیت را کسی به طور مصنوعی به آنها نداده است. نگوییم کار انگلستان است و آمریکا . اگر هم انگلستان و آمریکا از آنان حمایت می کنند بپرسیم چرا؟ مگر آنها چه نفوذی در آمریکا و انگلستان دارند که دولتهای آنها مجبور به حمایت هستند. چرا مسلمانان این نفوذ را در این دولتها ندارند؟ تعداد مسلمانان در این کشورها کمتر از یهودیان نیست !! اما نفوذ مسلمانان مهاجر به آمریکا چرا کمتر از نفوذ یهودیان مهاجر به آمریکاست؟

نتیجه: حمایت آمریکا و انگلستان و سایر قدرتها علت قدرت یهودیان نیست بلکه معلول قدرت آنان است. هر چند در مراحل بعدی به قدرت بیشتر هم می انجامد.

چرا؟

ببینیم چرا؟

   
چــــرا

به چندین دلیل ازجمله:

در تاریخ معاصر،

البرت انشتین، یهودی

زیگموند فروید، یهودی

کارل مارکس، یهودی

پل ساموئلسون، یهودی

میلتون فردمن، یهودی

 


رشته پزشکی:

مخترع سوزن سورنگ، بنیامن روبن، یهودی

کاشف واکسن فلج اطفال (پولیو)، یوناس سالک، یهودی

کاشف داروی ضد سرطان خون، گرترود الیون، یهودی

کاشف در مان یرقان (زردی) بروخ بلومبرگ، یهودی

کاشف داروی درمان مرض سفلیس، پل الریخ، یهودی

کاشف درمان امراض عضلانی، الیه متچینکوف، یهودی

کاشف درمان غدد ترشحی داخلی، آنرو شلی، یهودی

شناخت درمانی تراپی،آرون بک، یهودی

کاشف قرص ضد حاملگی، جورج پیناکوس، یهودی

شناسائی چشم بشر، ج. والد، یهودی

شناسائی بچه در شکم مادر،استانلی کوهن، یهودی

دیالیز قلوه ها، ویلیم کلوفکام، یهودی

 


برندگان جوایر نوبل:


دریکصد و پنجاه سال گذشته، 14 ميلیون یهودی 180 جایزه نوبل را دریافت کرده اند درحالیکه یک ميلیارد و نیم مسلمان تنها 3 جایزه گرفته اند.

 


اختراعاتی که تاریخ را دگرگون ساخت:

چیپهای کوچک دستگاههای الکترونیکی، استانلی نزور، یهودی

رآکتور اتمی زنجیره ای، نئو سزیلند، یهودی

کابل نوری، پیتر شولتز، یهودی

چراغهای راهنمائی، چارلز آلدر، یهودی

فولاد ضد زنگ، بنو اشتراوس، یهودی

فیلم(ناطق) با صدا، ایزادور کیس، یهودی

میکروفون تلفن، امیل برلینر، یهودی

دستگاه ضبط تصویر متحرک (ویدئو)،چارلز جینزبرگ، یهودی  

 

نفوذ بر بازرگانی جهانی:

فرآورده ها ی مارک مشهور " پولو"، رالف لورن، یهودی

تولیدات نوشیدنی "کوکاکولا"، یهودی

لویس جین، لوی اشتراوس، یهودی

استار بروک، هوارد شولتز، یهودی

گوگل، سرجی برین، یهودی

رايانه­های شرکت "دل"، میشل دل، یهودی

دنکی، دونا کارن، یهودی

باسکین و رابینز، ایرو رابینز، یهودی

دانکین دونات(نوعی تنقل آمریکائی)،بیل روزنبرگ، یهودی 

و ....

 


نفوذ در سیاست بین المللی:

هری کیسینجر، یهودی

ریچارد لوین رئیس دانشگاه یل، یهودی

الن گرینزپن، رئیس فدرال رزرو آمریکا، یهودی

ژوزف لیبرمن، یهودی

مادلین البرایت، یهودی

گاسپر واینبرگر،وزیر دفاع آمریکا، یهودی

ماکزیم لیوینو، وزیرخارجه شوروی، یهودی

داوید مارشال، نخست وزیز سنگاپور، یهودی

اسحق اسحق، استاندار کل استرالیا، یهودی

بنیامن دیزرائلی، نخست وزیر انگلستان، یهودی

یوگنی پیرماکف، نخست وزیر روسیه، یهودی

بری گلد واتر، سیاستمدار آمریکائی، یهودی

جورج سمپائو، رئیس جمهور پرتقال، یهودی

هرب گری، معاون نخست وزیر کانادا، یهودی

میشل هوارد، وزیر کشور انگلستان، یهودی

برونو کریسکی، صدر اعظم اتریش، یهودی

رابرت روبین، وزیر خزانه داری آمریکا، یهودی

و .......


 

رسانه های گروهی جهانی:


ثی ان ان، ولف بلیتز، یهودی

باربارا والترز از اخبار(آ. ب. ث)،یهودی

اوجین مایر، واشنگتن پست، یهودی

هنری گرونوالد، مجله تایم آمریکا، یهودی

کاترین گراهام، واشنگتن پست، یهودی

ژوزف لیلد،نیویورک تایمز، یهودی

ماکس فرانکل،نیویورک تایمز، یهودی

رابرن مرداک، بلند گوی شيطان(صاحب گروه رسانه اي fox)

 

 

موسسات به ظاهر بشر دوستانه ولی برانداز:

جورج سوروس، یهودی

والتر اننبرگ، یهودی

 

تشکلهای صنفی و مذهبی و اجتماعی یهودیان در آمریکا بالغ بر بیش از هفت هزار سازمان و موسسه است.

 هر یهودی در چندین NGO و انجمن عضو است و فعالیت می کند. هر مسلمان در چند تا انجمن وNGO عضو است؟



 

دانش آموزان یهودی از همان ابتدا در مدارس خود کار کردن گروهی با هم را می آموزند نه رقابت درسی بی ثمر و حسادت به هم را.

نتیجه: نه ما و نه رهبرانمان کار کردن با هم را نیازموده ایم بلکه هر روزه درسهای جدیدی از تکنیکهای حذف همدیگر را می آموزیم.


 

چرا اینها نیرومندند و مسلمانان ضعیف؟

 

دلیلش این است که ما رقیب اصلی را فراموش کرده ایم و در خودمان به دنبال رقیب می گردیم.

دلیلش اینست که ما استعداد دانش آموختن را وانهاده ایم.

 

 

در سراسر جهان اسلام مشتمل بر 57 کشور تنها 500 دانشگاه موجود است.

درحالیکه تنها در آمریکا 5758 دانشگاه براه است.

درهندوستان، 8407 دانشگاه موجود است.

حتی یک دانشگاه از میان کشور های اسلامی در زمره 500 دانشگاه اول جهانی جای ندارد.

 

سواد در دنیای مسیحیت نود درصد است.

سواد در جهان اسلام 40 درصد است.

در پانزده کشور مسیحی مذهب، درصد سواد یکصد است.

درکشورهای مسلمان حتی یکی هم نیست.

درکشورهای مسیحی 98 درصد دوره دبیرستان را تمام کرده اند.

درکشورهای اسلامی این رقم 50 درصد است.

40 درصد از مردم کشور های مسیحی دانشگاه را تمام کرده اند.

در کشورهای مسلمان این رقم تنها 2 درصد است.

درکشورهای مسلمان برای هریک ميلیون مسلمان تنها 230 عالم و دانشمند وجود دارد.

در آمریکا این رقم 5000 است.

در آمریکا برای هریک ميلیون نفر 1000 تکنیسین موجود است.

در سراسر جهان عرب فقط 50 نفر برای هریک ميلیون نفر موجود است.

دنیای اسلام فقد 02/. درصد از درآمد ملی را برای تحقیق و توسعه هزینه می کند.

در کشورهای مسیحی این رقم 5 درصد از درآمد ملی است.

 

نتیجـــه:

وضعیت کنونی دنیای اسلام استعداد دانش پروری ندارد.

مرحله دیگر آزمایش دانش، کاربرد آنست.

در پاکستان برای هر 1000 نفر 23 روزنامه موجود است.

درسنگاپور این رقم 460 برای هر 1000نفر است.

در انگلستان 2000 کتاب مختلف برای یک ميلیون نفر هرسال چاپ می­شود.

در مصر این رقم تنها 17 جلد است.

 

عــاقبــت:

دنیای اسلام در دانش پژوهی شکست خورده است

آزمایش کاربرد دانش راه دیگری برعدم دانش پژوهی مسلمانان است.

صادرات صنعتی پاکستان فقط9/0 در صد کل صادرات آن کشور است.

در عربستان سعودی 2/0 درصد است.

کویت و مراکش و الجزایر 3/0 درصد است.

درحالیکه سنگاپور به تنهائی 68 درصد صادرات صنعتی دارد.

o In Saudi Arabia is 0.2%

نتــیجــتا:

جهان کنونی اسلام استعداد بهره گیری از دانش را فاقد است.

به چه نتیجه ای می­رسیم؟

کنکاش لازم نیست چون ارقام و شواهد فریاد مي­کشند، لکن ما گوشمان را بسته ایم.  

 

 

نـصـیحـت (...خواهش . . ) :

خود و فرزندانتان دانش بیاموزید، میان بر وجود ندارد. بهیچ وجه نگذارید فرزندانتان از دانش آموزی منحرف گردند. و بخاطر خدا، از نفوذ خود برای بدست آوردن نمره بیشتر برای فرزندان خود اجتناب کنید. به آنها کار تیمی بیاموزید. جلو زدن از هم و دیگران را پشت سرگذاشتن را به آنها نیاموزید. دست هم گرفتن و با هم جلو رفتن را بیاموزید. اگر موفق نشوند آنها را یاری کنید تا موفق شوند. واگر اکنون نمی­توانند موفق شوند پس هرگز موفق نخواهندشد.
پیروزی ما بسته به دانش و خلاقیت و سواد آموزی و قدرت کار گروهی ماست و بس.